Doriti sa fiti parteneri cu noi?

Publicitate, proiecte speciale, sponsorizari - Eduard Stancu, Director dezvoltare - eduard@marketingfocus.ro

Digital Marketing, Mobile Marketing, New Media - Anca Macoviciuc - anca@marketingfocus.ro

Interviuri – Mihaela Pantea – mihaela.pantea@marketingfocus.ro

Evenimente - evenimente@marketingfocus.ro

Stiri, communicate de presa - redactia@marketingfocus.ro

Solutii de marketing

Valoarea de viata a clientilor

17 Mai 2016
3325 times
Valoare de viata a a clientilor (Livetimevalue , LTV sau Customer lifetime value, CLV) este un indicator folosit pentru a…
Intre echipele de marketing si cele de vanzari a existat mereu un conflict nedeclarat. Chiar daca ambele departamente au acelasi…
Inbound marketing-ul este o filosofie relativ noua, dezvoltata in Statele Unite de catre compania Hubspot, in 2006. Acest model nou…
Solutiile de marketing digital se diversifica, iar marketingul direct evolueaza odata cu noile tehnologii si canale de comunicare. Avantul comertului…
Dezvoltarea unui website a devenit atat simpla, prin abundenta de solutii si instrumente disponibile, cat si complexa, pentru ca solutiile…
Intre solutiile menite sa echilibreze problemele legate de marketing si vanzari, apare adesea ca panaceu vanzarea consultativa. Unul dintre promotori…
Canalele si tehnologia digitala vin cu nenumarate solutii care pot sa puna capat razboiului clasic dintre echipele de marketing si…
Calitatea activitatilor de marketing in care investim resurse este direct proportionala cu calitatea datelor si informatiilor pe care le folosim.…
Lipsa de comunicare intre marketing si vanzari este periculoasa, paguboasa și cu toate acestea dominanta, in majoritatea organizatiilor. Vanzarea este…
In multe companii, oamenii de vanzari si cei de marketing se bat indarjit precum capuletii cu montaguinii, cu rezultate dezastruoase,…
Razboiul marketingului cu vanzarile este alimentat si de focusul diferit al celor doua tabere in ce priveste rezultatele, de diferentele…

Portalul Marketing Focus a fost lansat de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing: comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Newsletter

Aboneaza-te pentru a fi la zi cu ultimele informatii din marketing.