Doriti sa fiti parteneri cu noi?

Publicitate, proiecte speciale, sponsorizari - Eduard Stancu, Director dezvoltare - eduard@marketingfocus.ro

Digital Marketing, Mobile Marketing, New Media - Anca Macoviciuc - anca@marketingfocus.ro

Interviuri – Mihaela Pantea – mihaela.pantea@marketingfocus.ro

Evenimente - evenimente@marketingfocus.ro

Stiri, communicate de presa - redactia@marketingfocus.ro

Noutati

Cum a fost efectata performanta inregistrata de angajati? Computer Generated Solutions (CGS)…
ponsorizarile TV au un impact pozitiv asupra marcilor „Ecosistemul Emotiilor si al…
Pentru a asigura confortul angajatilor, Ziua Internationala a Familiei, sarbatorita pe 15…
Criza financiara din 2008 si nu numai, ne-a invatat ca in vremuri…
Asociatia Berarii Romaniei initiaza #MancareDeSuflet #SOSHoReCa, o campanie care isi propune sa…
Care sunt cele mai solicitate sisteme destinate securitatii locuintei Iluminatul inteligent -…
Samsung, Google si Apple au fost desemnate de catre romani cele mai…
Acum, cand trecem cu totii printr-o perioada atipica, cand nu ne mai…
Trading Statement 2019/20: sunt atinse obiectivele privind cifra de afaceri Magazinele de…

Interviuri

Marketingul e un sport de echipă

Marketingul e un sport de echipă

Cum faci marketing relevant cu sau fără tool- uri digitale?  Cum transformi insight-urile în execuții strategice de impact? Cum traduci complexitatea într-un mesaj clar, relevant, fără să diluezi valoarea? Cum...

Amelia Podariu: Construiesc punți de la date reci către insight-uri calde

Amelia Podariu: Construiesc punți de la date reci către insight-uri calde

Ce oportunități de creștere și inovare ratăm  când nu exploatăm potențialul datelor, instrumentelor și bunele practici de research? Care sunt proiectele și  prioritățile unui specialist în cercetare de marketing cu...

“Să construiești este cel mai dificil lucru pe care-l poți face în vremurile noastre”

“Să construiești este cel mai dificil lucru pe care-l poți face în vremurile noastre”

Cum faci performanță ca lider de marketing? Cu ce ingrediente, competențe și cu ce atitudine se formează o carieră solidă în marketing? Dedicăm o ediție a podcastului Marketing Talks leadership-ului...

“Brandul de ţară nu este despre logo-uri și concursuri de dat cu părerea”

“Brandul de ţară nu este despre logo-uri și concursuri de dat cu părerea”

Ce-ar face cursanții și absolvenții CIM dacă România ar fi un IMM și ar  fi  în postura de  directorul de marketing al acestei entități? Continuăm seria de interviuri inițiată de...

Marketing de vin și de țară

Marketing de vin și de țară

Interviu cu Angela Căpățînă, Wine Industry and Marketing Manager și Diana Lazăr, Wine Industry Director, USAID Rural Resilience and Competitiveness Activity (RCRA) implementat de Chemonics în Republica Moldova. Angela, Diana,...

Vocea clientului: probleme și soluții

Vocea clientului: probleme și soluții

Cum construiești, pas cu pas, un program în care asculți constant și atent vocea clienților? Ce face un Voice of the Customer Manager? Cum te asiguri că iei cu adevărat în...

Marketingul intern este la fel de important ca și cel extern

Marketingul intern este la fel de important ca și cel extern

Ultima ediție a podcastului “Marketing Talks” este dedicată marketingului intern, cu un studiu de caz din retail. Este vorba de Pepco, un brand cunoscut, un brand iubit, lansat cu succes...

În culisele unei lansări memorabile: Salt Bank

În culisele unei lansări memorabile: Salt Bank

Ai o singură șansă, profită de ea! Într-o piață competitivă, într-o industrie deja aglomerată și deloc iubită, campania de lansare a Salt Bank a ridicat ștacheta lansărilor de brand și...

Product Marketing: un rol cameleonic, care poate identifica provocări, și apoi soluții, în orice tip de organizație

Product Marketing: un rol cameleonic, care poate identifica provocări, și apoi soluții, în orice tip de organizație

Vineri, 7 iunie, între orele 9:00 și 17:00, la cererea comunităţii tot mai numeroase a profesioniştilor români care s-au specializat în acest domeniu, Institutul de Marketing inaugurează prima ediție a...

Carmen Soare: “Ca lider, ai responsabilitatea să inovezi tot timpul”

Carmen Soare: “Ca lider, ai responsabilitatea să inovezi tot timpul”

Carmen Soare este unul dintre managerii cu experiență vastă, performanțe remarcabile, pasiune și experiență acumulată prin cursuri, specializări, dar mai ales strategii și campanii perfecționate mereu cu toate instrumentele care...

Portalul Marketing Focus a fost lansat de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing: comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Newsletter

Aboneaza-te pentru a fi la zi cu ultimele informatii din marketing.