Doriti sa fiti parteneri cu noi?

Publicitate, proiecte speciale, sponsorizari - Eduard Stancu, Director dezvoltare - eduard@marketingfocus.ro

Digital Marketing, Mobile Marketing, New Media - Anca Macoviciuc - anca@marketingfocus.ro

Interviuri – Mihaela Pantea – mihaela.pantea@marketingfocus.ro

Evenimente - evenimente@marketingfocus.ro

Stiri, communicate de presa - redactia@marketingfocus.ro

Trenduri

Studiu Reveal Marketing Research în parteneriat cu Kidprenor despre percepția părinților români cu privire la educația copiilor 44% dintre părinți…
2 din 3 români declară că promoțiile de Ziua Femeii îmbunătățesc imaginea brandurilor. Studiu Reveal Marketing Research despre comportamentul de…
Tot mai des, idei născute ca proiecte pe băncile școlilor de marketing sau de business devin branduri sau afaceri în…
Inovația de marketing nu este deloc un concept nou, dar rămâne în mare parte nelămurit. Înseamnă lucruri diferite în companii…
E-mail marketingul ramane unul dintre cel mai vechi si cel mai eficiente canale de comunicare. Pus recent in umbra de…
Problema trendurilor revine de fiecare data la sfarsit si la inceput de an nou de activitate. Important pentru profesionistul grabit…
Articol publicat de Ryan Smith si Luke Williams in revista Harvard Business Review, 28 decembrie 2016. Traducere si adaptare de…
Punctele de contact sunt importante, dar traseul integral parcurs de un client in relatia cu compania conteaza cu adevarat. Articol …
Punctele de contact sunt importante, dar traseul integral parcurs de un client in relatia cu compania conteaza cu adevarat. Articol …
Experienta oferita clientilor este noua prioritate de care se leaga proiectele mai noi de crestere pe termen lung, mai ales…
Cum faci minuni in pastrarea loialitatii clientilor? Cu un nou concept de marketing : Wantedness. Agentia globala Wunderman propune un…

Portalul Marketing Focus a fost lansat de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing: comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Newsletter

Aboneaza-te pentru a fi la zi cu ultimele informatii din marketing.