Doriti sa fiti parteneri cu noi?

Publicitate, proiecte speciale, sponsorizari - Eduard Stancu, Director dezvoltare - eduard@marketingfocus.ro

Digital Marketing, Mobile Marketing, New Media - Anca Macoviciuc - anca@marketingfocus.ro

Interviuri – Mihaela Pantea – mihaela.pantea@marketingfocus.ro

Evenimente - evenimente@marketingfocus.ro

Stiri, communicate de presa - redactia@marketingfocus.ro

Tehnologie

Cum alegi un sistem CRM? Ce spun furnizorii? Razvan PARASCHIV, Brand Manager Zimplu CRM la Nexus Electronics.  Care sunt cele…
Maria Novolan a pus bazele marketingului in Romania, lansand in 1995 primele aplicatii telefonice interactive; in 2009 a infiintat Syscom…
Managementul relatiilor cu clientii (CRM) inseamna mai mult decat un sistem CRM. Gartner a identificat opt componente vitale pentru succesul…
Cum a reusit Roche sa eficientizeze relatiile cu clientii cu ajutorul unui CRM speficific? Produsul Xenical lansat de Roche in…
Roxana Mangiru, Marketing Manager la Singular Logic, ne explica cum functioneaza un proces CRM eficient, care sunt functionalitatile care ne…
Despre durerile de cap pe care ni le-a adus revolutia digitala si noile tehnologii nu e nevoie sa le amintesc…

Cum alegeti un sistem CRM?

11 Dec 2014
1506 times
Cum alegeti si dezvoltati un CRM? Un sistem de management al relatiilor cu clientii presupune investitii in date, procese si…
Ce este un program CRM? CRM-ul este unul dintre cele mai utile programe software de business, dar, totodata, unul dintre…

Portalul Marketing Focus a fost lansat de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing: comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Newsletter

Aboneaza-te pentru a fi la zi cu ultimele informatii din marketing.