Doriti sa fiti parteneri cu noi?

Publicitate, proiecte speciale, sponsorizari - Eduard Stancu, Director dezvoltare - eduard@marketingfocus.ro

Digital Marketing, Mobile Marketing, New Media - Anca Macoviciuc - anca@marketingfocus.ro

Interviuri – Mihaela Pantea – mihaela.pantea@marketingfocus.ro

Evenimente - evenimente@marketingfocus.ro

Stiri, communicate de presa - redactia@marketingfocus.ro

Digital

Digitalul si tehnologia ne pun la dispozitie tot mai multe instrumente si date ca sa aflam ce vor si cum…
Conform cifrelor si estimarilor principalilor jucatori din comertul electronic romanesc impreuna cu GPeC, valoarea totala a retail-ului online autohton a…
Studiu de caz: criza Volkswagen V-am pregatit o lista cu 5 aplicatii gratuite care va vor ajuta sa monitorizati reputatia…
Specialistii in marketing online au inceput sa simta apropierea celei mai importante perioade pentru vanzari – Black Friday – si…
Am deschis, in urma cu cateva zile, capitolul dedicat reputatiei online a brandurilor si am promis ca vom reveni cu…
Dezvoltarea mediului online, a tehnologiei si a aplicatiilor a schimbat fundamental comportamentul consumatorilor si in acelasi timp strategia de marketing…
Artele se schimba odata cu noile canale si mijloace de comunicare. Suprarealismul gaseste noi forme de expresie in media sociala…
“Opiniile voastre ca oameni de marketing nu conteaza.” In deciziile de cumparare, doar consumatorul dicteaza. Cu acest gen de observatii…
Marketingul pe mobil este demult pe agenda evenimentelor de marketing, iar jucatorii mari din industrie, dar si presa de specialitate,…
Intr-un domeniu in care schimbarile tehnologice au loc cu o rapiditate extraordinara oportunitatiile sunt nelimitate, iar efortul este mai degraba…
SMS-ul nu e deloc mort intre canalele de marketing. Dimpotriva, cresc si oportunitatile de business pe termen lung, proportional. Care…

Portalul Marketing Focus a fost lansat de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing: comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Newsletter

Aboneaza-te pentru a fi la zi cu ultimele informatii din marketing.