Doriti sa fiti parteneri cu noi?

Publicitate, proiecte speciale, sponsorizari - Eduard Stancu, Director dezvoltare - eduard@marketingfocus.ro

Digital Marketing, Mobile Marketing, New Media - Anca Macoviciuc - anca@marketingfocus.ro

Interviuri – Mihaela Pantea – mihaela.pantea@marketingfocus.ro

Evenimente - evenimente@marketingfocus.ro

Stiri, communicate de presa - redactia@marketingfocus.ro

Interviuri

Pentru profesionistii romani care lucreaza in strainatate, conditiile de lucru si competitivitatea sunt primele pe lista diferentelor majore care influenteaza…
Care sunt provocarile pe care le infrunta profesionistii romani care activeaza in strainatate si care sunt cele mai potrivite abordari…
Profesionistii romani care dezvolta cu succes in strainatate campanii multichannel ne impartasesc din experienta lor personala. Pentru Radu Silaghi, Digital…
Cat de important este marketingul de continut in mixul de marketing pentru companii? Alina Cazacu de la elefant.ro considera ca…
Este continutul noua reclama? Ce loc ocupa continutul in trendurile si strategiile de marketing digital si cum influenteaza rezultatele de…
Ambitioasa si modesta, Oltea Belciuganu conduce departamentul de marketing al bancii cu cea mai indelungata istorie, de peste 100 de…
Cum pozitionezi o companie in topul liderilor de profil? Cum poti sa aduci mereu entuziasm si inovatie intr-o organizatie care…
Cu peste 15 ani de experienta in marketing si comunicare, in egala masura in mari agentii de publicitate si branduri…
Roxana este un profesionist care a facut la timp pasul de la comunicare la digital si de la relatii publice…
Un curs de Customer Experience va poate ajuta sa intelegeti mai bine mecanismele si modalitatile prin care se poate imbunatati…
Cum va ajuta un curs de marketing strategic certificat international si cum se poate studia la distanta fara a abandona…

Portalul Marketing Focus a fost lansat de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing: comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Newsletter

Aboneaza-te pentru a fi la zi cu ultimele informatii din marketing.