Doriti sa fiti parteneri cu noi?

Publicitate, proiecte speciale, sponsorizari - Eduard Stancu, Director dezvoltare - eduard@marketingfocus.ro

Digital Marketing, Mobile Marketing, New Media - Anca Macoviciuc - anca@marketingfocus.ro

Interviuri – Mihaela Pantea – mihaela.pantea@marketingfocus.ro

Evenimente - evenimente@marketingfocus.ro

Stiri, communicate de presa - redactia@marketingfocus.ro

Interviuri

Comunicarea interna, imaginea de ansamblu asupra interactiunilor avute cu clientii si a produselor/serviciilor detinute de acestia, precum si pregatirea domeniului…
Cum se traduce Customer Experience in domeniul medical? Am stat de vorba cu Daniela Ionita, Product & Brand Manager, Marketing…
Cum a reusit un antreprenor din Cluj sa imbine responsabilitatile unui business cu viata de familie si rigoarea studiului pentru…
Cum s-au schimbat departamentele de marketing fata de acum 10 ani? Cum se transforma functiile, rolurile si responsabilitatile in era…
Un training de marketing intensiv contine instrumente utile, notiuni explicate cu exemple, dinamica de grup, exercitii si studii de caz.…
“Ne bazam pe marketing in tot ceea ce facem , de la achizitia de clienti noi si deblocarea potentialului unor…
Cum se impletesc strategia, responsabilitatea si creativitatea in marketing? Care sunt competentele necesare in marketing & advertising? Cristian Boldor, copywriter…
Intr-un domeniu dinamic si cu perspective deosebite in Romania, munca unui eCommerce Manager in FMCG presupune cunostinte despre o gama…
Care este secretul succesului marketingului “made in Transilvania” la Reghin si cum sprijina HR-ul activitatile de marketing ale brandurilor IRUM…
Omni-channel - avantaje si dezavantaje. Cum ajungi la profit fara sa iti tradezi ADN-ul? Suntem in 2019, luna iunie, investitia…
Studio Moderna este o companie de marketing direct, asa ca este firesc sa fie si unul dintre cei mai mari…

Portalul Marketing Focus a fost lansat de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing: comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Newsletter

Aboneaza-te pentru a fi la zi cu ultimele informatii din marketing.