Doriti sa fiti parteneri cu noi?

Publicitate, proiecte speciale, sponsorizari - Eduard Stancu, Director dezvoltare - eduard@marketingfocus.ro

Digital Marketing, Mobile Marketing, New Media - Anca Macoviciuc - anca@marketingfocus.ro

Interviuri – Mihaela Pantea – mihaela.pantea@marketingfocus.ro

Evenimente - evenimente@marketingfocus.ro

Stiri, communicate de presa - redactia@marketingfocus.ro

Interviuri

Continuăm seria de interviuri CEO Marketer cu omul care conduce o echipă a cărei deviză este să susțină “visele prea mari pentru…
“Learning and innovation go hand in hand. The arrogance of success is to think that what you did yesterday will…
Deschidem seria de interviuri CEO Marketer din 2021 redând cât mai fidel o discuție consistentă avută cu Violeta Niculae, Executive…
Într-un an dificil şi provocator, Secom®, companie construită pe branduri cu misiune, motorizată de ambiţia de a fi trendsetterul şi…
Ce înseamnă inovaţie în eCommerce și care sunt inițiativele care fac diferența? Am stat de vorbă cu Cătălin Bordei, Managing Partner…
Marketingul şi inovaţia dau roade într-o companie când sunt susţinute de la vârf. În plus, când managementul înţelege rolul brandingului,…
Inovația, ca răspuns rezilient la constrângeri, nu este doar apanajul companiilor mari care dispun de bugete substanțiale de R&D ci…
Ce înseamnă inovaţie în real estate, ce avantaje aduce tehnologia și ce oportunități și provocări vin la pachet în ariile…
Ce înseamnă inovație de marketing în servicii financiare și, mai ales, pentru un lider și pionier în industria asigurărilor de…
Inovația în marketing și în companii nu este nouă. Există literatură de specialitate serioasă, principii, metode, know-how. Cu toate acestea,…
Cum s-a repoziționat Help Net și ce schimbări pregătește? De la brand management platforme de retete electronice și până la strategii…

Portalul Marketing Focus a fost lansat de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing: comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Newsletter

Aboneaza-te pentru a fi la zi cu ultimele informatii din marketing.