Doriti sa fiti parteneri cu noi?

Va interesează sa va faceti publicitate pe site?. Scrieti-ne la contact[@]marketingfocus.ro

Proiecte speciale. Sponsorizari - Eduard Stancu, Director dezvoltare - eduard@marketingfocus.ro

Digital Marketing, Mobile Marketing, New Media - Anca Macoviciuc - anca@marketingfocus.ro

Interviuri – Mihaela Pantea – mihaela.pantea@marketingfocus.ro

Evenimente - evenimente@marketingfocus.ro

Stiri, communicate de presa - redactia@marketingfocus.ro

Solutii de marketing

Studiile si practica de marketing arata ca personalizarea este esentiala in cresterea ratei de engagement si de conversie. Clientii asteapta…
Cu totii primim mesaje despre care simtim ca nu ne privesc, emailuri care incep cu “draga” si sunt urmate de…
Uneori volumul de munca ridicat, diversitatea responsabilitatilor sau pur si simplu absenta atentiei pentru prezenta digitala face ca multe branduri…
In 2018, incercam sa cucerim utilizatorii chiar cu cativa pasi inainte de cautarea propriu zisa. Instrumentele inteligente Google pot prezice…
In prima parte a acestui articol va propuneam sa analizam motivele pentru care responsabilitatea pentru experienta clientilor apartine intregii companii.…
Explozia din ultimul deceniu a tehnologiilor digitale a creat clienti „autorizati”, atat de experimentati in utilizarea instrumentelor si a informatiei…
Explozia din ultimul deceniu a tehnologiilor digitale a creat clienti „autorizati”, atat de experimentati in utilizarea instrumentelor si a informatiei…
Despre probleme, dar si despre practici de succes in customer experience nu se vorbeste de multa vreme. Mai mult, companiile…
Ce sunt micromomentele si de ce conteaza in campaniile de marketing? Dupa ce ne-a invatat sa ne uitam atent la…
In anii ’40 Abbott Laboratories - companie farmaceutica americana - a sponsorizat artisti pentru productia de tablouri, desene si ilustratii…
Agentiile de research din Romania isi perfectioneaza si dezvolta tot mai mult solutiile. Nu intotdeauna relatiile dintre ele sunt cele…

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Newsletter

Aboneaza-te pentru a fi la zi cu ultimele informatii din marketing.