Doriti sa fiti parteneri cu noi?

Va interesează sa va faceti publicitate pe site?. Scrieti-ne la contact[@]marketingfocus.ro

Proiecte speciale. Sponsorizari - Eduard Stancu, Director dezvoltare - eduard@marketingfocus.ro

Digital Marketing, Mobile Marketing, New Media - Anca Macoviciuc - anca@marketingfocus.ro

Interviuri – Mihaela Pantea – mihaela.pantea@marketingfocus.ro

Evenimente - evenimente@marketingfocus.ro

Stiri, communicate de presa - redactia@marketingfocus.ro

Opinii

Marketing devirusat

25 Mar 2020
775 times
Pentru ca 90% dintre conversatiile noastre sunt momentan despre coronavirus. Pentru ca ne apropiem insa de sarbatorile de Pasti, datatoare…
Programul de studii de Comunicare și Relații Publice de la Facultatea de Litere aniversează în acest an un sfert de…
Install the best version of yourself este sloganul UPGRADE 100, noua denumire a vechiului ICCE Fest, in ultima sa editie…
Cine sunt si cum arata clientii mei? Cum aflu ce le place, unde se plimba, cand cumpara si cum folosesc…
„Egoul omului este sursa tuturor problemelor sale, a tuturor razboaielor, conflictelor, geloziilor, temerilor si depresiilor. Convingerea ca ai dat gres,…
Filmul m-a impresionat prin devoalarea strategiei de marketing, tehnicilor de advertising si a bugetului de £390 mil care au facut…
Suna ca un anunt in ziar si chiar este un anunt, doar ca in prezent acesta poate sa apara pe…
Sa gandesti in termeni de marketing prin continut si sa vrei sa aplici aceasta abordare poate fi o provocare. Dificultatea…

Consumatorii digitali la ESOMAR

24 Oct 2018
844 times
Joi, 18 octombrie, a avut loc conferinta Best of ESOMAR Romania 2018, a sasea editie a celui mai mare eveniment…
Daca in momentul deschiderii acestui articol, nu aveti la dispozitie mai mult de 10 secunde, atunci graficul de mai jos…
Vocabularul ni s-a marit considerabil sub rubrica customer feedback: CX, VoC, VoE, CSAT, NPS, CES, UX, CRM, CIS, CSR, IVR,…

Noutati

Competitia GPeC – unicul instrument din Romania dedicat optimizarii magazinelor online pentru a vinde mai mult

Competitia GPeC – unicul instrument din Romania dedicat optimizarii magazinelor online pentru a vinde mai mult

Cu o traditie de 15 ani, Competitia Magazinelor Online GPeC este considerata cel mai util instrument dedicat magazinelor online pentru a-si optimiza website-urile in scopul cresterii ratei de conversie si...

#Dreptullabanking lanseaza „La Taclale si Parale”, primul show online din Romania

#Dreptullabanking lanseaza „La Taclale si Parale”, primul show online din Romania

Platforma DreptulLaBanking lanseaza, la data de 25 iulie 2020, primul show online din Romania de educatie financiara, “La Taclale si Parale”. Show-ul este conceput sub forma unui concurs de cunostinte generale...

Samsung, Lidl si Huawei sunt cele mai puternice branduri in social media din Romania in 2020

Samsung, Lidl si Huawei sunt cele mai puternice branduri in social media din Romania in 2020

Samsung, Lidl si Huawei ocupa primele trei pozitii in editia Top Social Brands 2020. Ele sunt urmate in Top 10 de Coca-Cola, KFC, Vodafone, Banca Transilvania, Telekom, Kaufland si Orange....

PENNY Market devine PENNY.

PENNY Market devine PENNY.

PENNY anunta imbunatatirea experientei de cumparare odata cu schimbarea identitatii vizuale si a conceptului de comunicare. Astfel, PENNY Market devine PENNY., iar noul slogan al brand-ului este „Economisim bani, nu...

Grupul L’Oréal anunta noi obiective ambitioase de sustenabilitate pentru anul 2030

Grupul L’Oréal anunta noi obiective ambitioase de sustenabilitate pentru anul 2030

L’Oréal lanseaza astazi noul program de sustenabilitate “L’Oréal for the future”, prin care anunta ambitiile Grupului pentru 2030. In contextul cresterii provocarilor sociale si de mediu, L’Oréal isi accelereaza transformarea...

8 industrii in focus in procesul de transformare digitala a Publicis Groupe Romania

8 industrii in focus in procesul de transformare digitala a Publicis Groupe Romania

Publicis Groupe Romania continua sa accelereze procesul de transformare digitala prin care isi propune sa sustina dezvoltarea brand-urilor cu solutii eficiente, bazate pe data. Prin noul model, Grupul vine cu...

Cum a influentat lucrul remote performanta a aproape 4.000 de angajati CGS Romania - cresterea vanzarilor si a calitatii apelurilor

Cum a influentat lucrul remote performanta a aproape 4.000 de angajati CGS Romania - cresterea vanzarilor si a calitatii apelurilor

Cum a fost efectata performanta inregistrata de angajati? Computer Generated Solutions (CGS) Romania, liderul pietei locale de business process outsourcing (BPO) are in acest moment aproximativ 85% dintre cei aproape...

Cum influenteaza sponsorizarile TV intentia de cumparare a consumatorului? Aflam dintr-un studiu Starcom Romania

Cum influenteaza sponsorizarile TV intentia de cumparare a consumatorului? Aflam dintr-un studiu Starcom Romania

ponsorizarile TV au un impact pozitiv asupra marcilor „Ecosistemul Emotiilor si al Atitudinilor” – o noua analiza dezvoltata de Starcom Romania Atasamentul emotional fata de brand consolideaza o baza solida...

Adobe Romania ofera sprijin financiar si non-financiar extins intregii echipe pentru perioada de work from home

Adobe Romania ofera sprijin financiar si non-financiar extins intregii echipe pentru perioada de work from home

Pentru a asigura confortul angajatilor, Ziua Internationala a Familiei, sarbatorita pe 15 mai, a fost declarata zi libera la Adobe, in semn de multumire pentru dedicarea si efortul colectiv de...

Research ROI in vremea lui COVID-19

Research ROI in vremea lui COVID-19

Criza financiara din 2008 si nu numai, ne-a invatat ca in vremuri tulburi, bugetele de marketing si research ale companiilor tind sa fie diminuate sau inghetate. In aceste zile, oricarei...

Interviuri

„In mijlocul tuturor acestor transformari extreme, daca lasam deoparte cultura, educatia si cartea, pierderile vor fi irecuperabile.” Miruna Meirosu, Curtea Veche Publishing

„In mijlocul tuturor acestor transformari extreme, daca lasam deoparte cultura, educatia si cartea, pierderile vor fi irecuperabile.” Miruna Meirosu, Curtea Veche Publishing

In criza generata de pandemie, editurile romanesti au fost nevoite sa se adapteze rapid, infruntand o scadere de piata semnificativa. Masurile de siguranta, apetenta publicului, sprijinul autoritatilor, bugetele, campaniile, schimbarea...

„Orice predictie despre situatia pietei de carte peste un an este imposibila”, Eliza Dumitrascu, Grupul Editorial ART

„Orice predictie despre situatia pietei de carte peste un an este imposibila”, Eliza Dumitrascu, Grupul Editorial ART

Care este impactul situatiei de criza generate de pandemie asupra industriei de carte si mai ales a editurilor din tara? In ce masura pot contribui editurile la incurajarea cititorilor sa...

„Singura constanta este schimbarea” - Ana Ghetu (Project Manager, Customer Experience la Kellogg's)

„Singura constanta este schimbarea” - Ana Ghetu (Project Manager, Customer Experience la Kellogg's)

  Rolul Customer Experience in strategia de business este esential, considera Ana Ghetu, Project Manager, Customer Experience, Kellogg's. In aceasta perioada dificila, indiferent de schimbarile de abordare in privinta comunicarii...

Marketing in FMCG pe timp de criza  – Interviu cu Mihaela Grelus - Marketing Director Maspex Romania

Marketing in FMCG pe timp de criza – Interviu cu Mihaela Grelus - Marketing Director Maspex Romania

Mihaela Grelus conduce departamentul de marketing al companiei Maspex Romania, unul dintre cei mai mari producatori de bauturi racoritoare, apa imbuteliata, snacksuri, dulciuri, produse instant, paste fainoase si conserve, care...

„O estimare optimista ar fi ca in 12-18 luni sa revenim la vanzarile de anul trecut” - Roxana Liritis, Director General al Grupului Editorial Corint

„O estimare optimista ar fi ca in 12-18 luni sa revenim la vanzarile de anul trecut” - Roxana Liritis, Director General al Grupului Editorial Corint

Cum afecteaza criza provocata de pandemie piata de carte din Romania, supravietuirea editurilor și implicit marketingul de carte? Am stat de vorba cu Roxana Liritis, Director General al Grupului Editorial...

Marketing la HelpNet pe timp de pandemie

Marketing la HelpNet pe timp de pandemie

„HelpNet este un brand cu notorietate, construit cu pasiune si corerenta” - explica Isabelle Iacob, fondator si fost CEO al companiei al carei „brainchild” este, nascut ca tema a unei...

„Prima provocare a unei edituri: sa continue sa starneasca interes pentru cartile sale intr-un asemenea moment de anxietate in care prioritatile se redefinesc.” - Andrei Aivanoaei, Director de Marketing Humanitas

„Prima provocare a unei edituri: sa continue sa starneasca interes pentru cartile sale intr-un asemenea moment de anxietate in care prioritatile se redefinesc.” - Andrei Aivanoaei, Director de Marketing Humanitas

Cum se vede criza financiara din spatele rafturilor de carti din librarii si cu ce provocari se confrunta marketingul de carte? Am stat de vorba cu Andrei Aivanoaei, Director de...

„Stimularea consumului cultural este cruciala” - Mihai Mitrica (Asociatia Editorilor din Romania)

„Stimularea consumului cultural este cruciala” - Mihai Mitrica (Asociatia Editorilor din Romania)

Cum a fost afectat sectorul editorial de criza generata de pandemie, care sunt dificultatile acestui domeniu in aceasta perioada si ce solutii sunt necesare pentru salvarea pietei de carte din...

Marketing de stiri in timp de pandemie

Marketing de stiri in timp de pandemie

Cum au raspuns publisherii responsabili cu site-uri online cererii crescute de informatie din aceasta perioada? Care au fost categoriile principale de clienti si cum si-au adaptat mesajele jucatorii din farma...

Marketing si comunicare in servicii financiare in vreme de pandemie

Marketing si comunicare in servicii financiare in vreme de pandemie

Cum comunica ING in vreme de pandemie? Cum pastrezi sanatatea brandului si cota de piata in vremuri de criza? Ce campanii a lansat, ce urmeaza si cum s-a organizat echipa...

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Newsletter

Aboneaza-te pentru a fi la zi cu ultimele informatii din marketing.