Doriti sa fiti parteneri cu noi?

Va interesează sa va faceti publicitate pe site?. Scrieti-ne la contact[@]marketingfocus.ro

Proiecte speciale. Sponsorizari - Eduard Stancu, Director dezvoltare - eduard@marketingfocus.ro

Digital Marketing, Mobile Marketing, New Media - Anca Macoviciuc - anca@marketingfocus.ro

Interviuri – Mihaela Pantea – mihaela.pantea@marketingfocus.ro

Evenimente - evenimente@marketingfocus.ro

Stiri, communicate de presa - redactia@marketingfocus.ro

Trenduri

E-mail marketingul ramane unul dintre cel mai vechi si cel mai eficiente canale de comunicare. Pus recent in umbra de…
Problema trendurilor revine de fiecare data la sfarsit si la inceput de an nou de activitate. Important pentru profesionistul grabit…
Articol publicat de Ryan Smith si Luke Williams in revista Harvard Business Review, 28 decembrie 2016. Traducere si adaptare de…
Punctele de contact sunt importante, dar traseul integral parcurs de un client in relatia cu compania conteaza cu adevarat. Articol …
Punctele de contact sunt importante, dar traseul integral parcurs de un client in relatia cu compania conteaza cu adevarat. Articol …
Experienta oferita clientilor este noua prioritate de care se leaga proiectele mai noi de crestere pe termen lung, mai ales…
Cum faci minuni in pastrarea loialitatii clientilor? Cu un nou concept de marketing : Wantedness. Agentia globala Wunderman propune un…
Experienta oferita clientilor ( Customer Experience) devine tot mai mult o prioritate in initiativele strategice declarate ale companiilor. Inca destul…

Dintre trenduri adunate

24 Ian 2017
1844 times
Trendurile vin si trec. Pentru ca oamenii de marketing sa livreze performanta important este sa discearna intre tehnologiile si cananale…
A fost publicat de curand un white paper Euromonitor: „Top 10 Global Consumer Trends for 2017”. Ca orice raport de…
In prag de toamna si inscrieri la programul Mastering Metrics, ne-am propus mai multe anchete si interviuri legate de evaluare…

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Newsletter

Aboneaza-te pentru a fi la zi cu ultimele informatii din marketing.