Doriti sa fiti parteneri cu noi?

Va interesează sa va faceti publicitate pe site?. Scrieti-ne la contact[@]marketingfocus.ro

Proiecte speciale. Sponsorizari - Eduard Stancu, Director dezvoltare - eduard@marketingfocus.ro

Digital Marketing, Mobile Marketing, New Media - Anca Macoviciuc - anca@marketingfocus.ro

Interviuri – Mihaela Pantea – mihaela.pantea@marketingfocus.ro

Evenimente - evenimente@marketingfocus.ro

Stiri, communicate de presa - redactia@marketingfocus.ro

Tehnologie

Nu exista website perfect

28 Ian 2020
780 times
Marketingul bine facut lipseste inca in crearea, dezvoltarea si mentinerea unor website-uri de succes in Romania. Strategia si continutul de…
De fiecare data cand un nou instrument de marketing este validat la scara larga si se dovedeste a fi unul…
“Garbage in, garbage out” este celebra zicala englezeasca care ne atrage atentia asupra resurselor pe care le risipim cand nu…
Principala cauza pentru care companiile cu servicii B2B (business to business) pierd in continuare clienti este legata de managementul experientei…
Corina Stanescu este Marketing Automation Global Platform Manager pentru compania Elsevier, parte a grupului RELX, si este unul dintre profesionistii…

Cui ii e frica de Big Data?

02 Feb 2015
2095 times
Ne e teama de Big Brother si pare-se ca si de Big Data . Acestea din urma insa ne-ar ajuta…
Preluam rapid ca marketeri toti termenii la moda, iar conceptul de big data face parte din arsenalul care impresioneaza enorm…
"Datele sunt noul petrol". "Datele sunt noul… sol. "– a raspuns dupa ani la Ted Talks David McCandless, un designer…
Ce inseamna Marketing 4.0 si ce aduc nou solutiile de marketing automation? Am stat de vorba cu Irina Olanescu, Marketing…
Asteptarile clientilor se modifica in acelasi ritm cu tehnologia. Impactul si provocarile pentru managementul canalelor si a punctelor de contact…
Cum va sustin solutiile CRM strategia de marketing? Un interviu cu Raluca Ionescu, Consultant CRM la Romsys/ New Frontier Group.

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Newsletter

Aboneaza-te pentru a fi la zi cu ultimele informatii din marketing.