Doriti sa fiti parteneri cu noi?

Va interesează sa va faceti publicitate pe site?. Scrieti-ne la contact[@]marketingfocus.ro

Proiecte speciale. Sponsorizari - Eduard Stancu, Director dezvoltare - eduard@marketingfocus.ro

Digital Marketing, Mobile Marketing, New Media - Anca Macoviciuc - anca@marketingfocus.ro

Interviuri – Mihaela Pantea – mihaela.pantea@marketingfocus.ro

Evenimente - evenimente@marketingfocus.ro

Stiri, communicate de presa - redactia@marketingfocus.ro

Digital

Lego ramane unul dintre cele mai iubite si relevante branduri globale si cel mai puternic brand global in 2015 in…
Din aceasta saptamana, Google Data Studio a devenit accesibil si in Romania. Platforma de raportare avansata, dezvoltata in principal pentru…
Cum cresti veniturile din comenzi de pe dispozitive mobile cu Google Analytics si Google Adwords? Si cum a reusit un…
Am primit o intrebare, nu de mult, ce suna cam asa: "Ce fel de actiuni de marketing digital B2B as…

Marketing cu Pokemon Go

14 Sep 2016
1966 times
Acum ca s-a mai potolit „febra” de inceput care a cuprins mapamondul cu o viteza demna de cartea recordurilor atunci…
Cum si-a regenerat Disney sursele de avantaj competitiv intr-un proiect de transformare digitala si customer experience? Disney a facut mereu…
ThinkDigital Romania si WWF lanseaza o „simfonie digitala” cu sunete din natura, odata cu o actiune menita sa atraga atentia…
Pentru ca online-ul este un domeniu dinamic, Google ne surprinde in fiecare luna cu ceva nou. Dupa ce in aprilie…
Let the brand guide you, pare sa fie deviza britanicilor de la Burberry, care uimesc tot mai mult recent prin…
Optimizarea ratei de conversie se afla inca prea putin in atentia oamenilor de marketing. Pentru ca subiectul este tema cursantilor…
Optimizarea ratei de conversie se afla inca prea putin in atentia oamenilor de maketing. Pentru ca subiectul este tema cursantilor…

Portalul Marketing Focus a fost lansat de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing: comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Newsletter

Aboneaza-te pentru a fi la zi cu ultimele informatii din marketing.